Leren verkopen vanuit je organisatiecultuur. Je krijgt inzichten hoe je je organisatiecultuur op papier kan zetten aan de hand van 50 rubrieken: de Pulcra-letters, zoals basisvereiste, samenwerken, veranderen, terugkoppelen, normen en waarden.
Iedereen die betrokken is in een succesvolle samenwerking met klanten. De verkoper, CEO, managers, intern accountmanagers, experts, projectleiders en HR-managers.
9u30
Welkom
10u00
De methode om je organisatiecultuur uit te schrijven: het Pulcra-concept
11u00
Verkopen vanuit je organisatiecultuur
13u00
Lunch
13u45
Deelnemers aan het woord
Iedere deelnemer kan twee gekozen rubrieken delen met de groep. Zo kan je samen al twintig Pulcra-letters meenemen in je script.
17u15
Hoe aanwerven vanuit je organisatiecultuur
Roger Helsen
Na zijn studie TEW (KU Leuven) bouwde Roger Helsen een succesvolle loopbaan op in verkoop en verkoopmanagement. Hij toonde meer dan 400 bedrijfsleiders en 3.000 verkoopmedewerkers de weg naar succes. In 2017 bedacht hij het Pulcra-concept.
Koen Daenen
Na zijn studies communicatiewetenschappen startte hij als account manager, vervolgens was hij sales manager en regiodirecteur. Met zijn rijke kennis en ervaring 2015 begeleidt hij als consultant bedrijven in hun commerciële aanpak en het verkopen en aanwerven vanuit hun organisatiecultuur.
‘Je hebt een cultuur of je het wilt of niet; je eigen acties en gedrag zijn de grondslag van de cultuur’
Stuur een mail naar:
Telefoneer:
Bijdrage: € 1 280, excl. btw.
Uw cadeau: Organisatiecultuur + 2 boeiende essays gratis
+32 474 50 19 84