Leren verkopen en aanwerven vanuit je organisatiecultuur. Je krijgt inzichten hoe je je organisatiecultuur op papier kan zetten aan de hand van 47 rubrieken: de Pulcra-letters, zoals basisvereiste, samenwerken, veranderen, terugkoppelen, normen en waarden. Iedereen die in contact komt met klanten kan je organisatiecultuur gebruiken. De verkoper, CEO, managers, intern accountmanagers, experts, projecleiders en HR-managers die deze profielen aanwerven.
9u30
Welkom met koffie en gebak
10u00
Het toenemend belang van een organisatiecultuur
Uitwerken van een organisatiecultuur: het Pulcra-concept
11u50
Je organisatiecultuur uitschrijven: de Pulcra-letters
13u00
Lunch
14u00
Je organisatiecultuur in de praktijk
Verkopen vanuit je organisatiecultuur
Hoe aanwerven?
18u00
Q & A met aansluitend om 18u00 een feestelijke receptie
*Koffiepauzes zijn voorzien tijdens de voor- en namiddag
Roger Helsen
Na zijn studie TEW (KU Leuven) bouwde Roger Helsen een succesvolle loopbaan op in verkoop en verkoopmanagement. Hij toonde meer dan 400 bedrijfsleiders en 3.000 verkoopmedewerkers de weg naar succes. In 2017 bedacht hij het Pulcra-concept.
Koen Daenen
Na zijn studies communicatiewetenschappen startte hij als account manager, vervolgens was hij sales manager en regiodirecteur. Met zijn rijke kennis en ervaring 2015 begeleidt hij als consultant bedrijven in hun commerciële aanpak en het verkopen en aanwerven vanuit hun organisatiecultuur.
‘Je hebt een cultuur of je het wilt of niet; je eigen acties en gedrag zijn de grondslag van de cultuur’
Stuur een mail naar:.
Telefoneer:
Bijdrage: € 1 280, excl. btw.
Uw cadeau: Organisatiecultuur + 2 boeiende essays gratis