Seminarie: Verkopen en aanwerven vanuit je organisatiecultuur

dinsdag 28 januari 2025 – Best Western Aldhem Hotel, Grobbendonk (E 313 afrit Herentals West)

Leren verkopen en aanwerven vanuit je organisatiecultuur. Je krijgt inzichten hoe je je organisatiecultuur op papier kan zetten aan de hand van 47 rubrieken: de Pulcra-letters, zoals basisvereiste, samenwerken, veranderen, terugkoppelen, normen en waarden. Iedereen die in contact komt met klanten kan je organisatiecultuur gebruiken. De verkoper, CEO, managers, intern accountmanagers, experts, projecleiders en HR-managers die deze profielen aanwerven.

9u30

Welkom met koffie en gebak

10u00

Het toenemend belang van een organisatiecultuur
Uitwerken van een organisatiecultuur: het Pulcra-concept

11u50

Je organisatiecultuur uitschrijven: de Pulcra-letters

13u00

Lunch

14u00

Je organisatiecultuur in de praktijk

  • De topics en de valkuilen bij het schrijven van een script
  • Rubrieken bepalen voor de organisatiecultuur van je bedrijf

Verkopen vanuit je organisatiecultuur

  • Hoe ervoor zorgen dat, naast de verkoper, alle betrokken medewerkers bij de klant hieraan meewerken

Hoe aanwerven?

  • Roger helpt je op weg aan de hand van de Pulcra-letters

18u00

Q & A met aansluitend om 18u00 een feestelijke receptie

*Koffiepauzes zijn voorzien tijdens de voor- en namiddag

Roger Helsen

Na zijn studie TEW (KU Leuven) bouwde Roger Helsen een succesvolle loopbaan op in verkoop en verkoopmanagement. Hij toonde meer dan 400 bedrijfsleiders en 3.000 verkoopmedewerkers de weg naar succes. In 2017 bedacht hij het Pulcra-concept.

Koen Daenen

Na zijn studies communicatiewetenschappen startte hij als account manager, vervolgens was hij sales manager en regiodirecteur. Met zijn rijke kennis en ervaring 2015 begeleidt hij als consultant bedrijven in hun commerciële aanpak en het verkopen en aanwerven vanuit hun organisatiecultuur.

‘Je hebt een cultuur of je het wilt of niet; je eigen acties en gedrag zijn de grondslag van de cultuur’

Stuur een mail naar:.

Telefoneer:

  1. Organisatiecultuur – Impact op je bedrijf en je klanten (192 p.), Roger Helsen
  2. Corporate Culture and the quest for success – A look at technology companies (80 p.), Marc Van Aken
  3. The Champ Pyramid 2.0 – How to reach the top? (154 p.), Joost De Maeseneer

Delen